sunnuntai 13. toukokuuta 2018

Yleistä Cambridgesta ja minun valmentajastani :)


Cambridge ohelma:
Tällä ohjelmalla pudotat painoa mukavasti ja helposti. Ohjelmassa on oma valmentaja, joka laatii sinulle sopivan laihdutussuunnitelman, jota yhdessä alatte harjoittaa. Tasoja on yhteensä 6 ja viimeinen taso on painonhallintataso, muilla tasoilla syöt Cambridgen ateriankorvikkeita sekä lisäksi normaalia ruokaa tasosta riippuen. Valmentaja myös tukee, kannustaa ja tsemppaa tarpeen tullen ja neuvoo liikunnan lisäämisessä ohjelman rinnalle. Cambridgellä onnistuu myös hitaasti laihduttaminen, jos olet skeptinen nopeaan laihduttamiseen. Cambridgellä opettelet syömään lautasmallin mukaan terveellistä ja monipuolista ruokaa. Se on oikeasti helppoa, ei muuta kuin mukaan vain! Niin minäkin tein ja voin sanoa vain sen, että tämä todellakin toimii. Rohkeasti vain nettiin https://www.cambridgeohjelma.fi/ ja katsomaan löytyykö omalta asuinalueelta Cambridge valmentajaa.
Minun valmentajani:
Minun valmentajani on Maritta Meriluoto, hän toimii Seinäjoella. Maritta on positiivinen, iloinen, reipas, ja aina hyväntuulinen valmentaja. Häneltä saa niin tsemppihalaukset kuin neuvot ja positiivista palautetta. Valoisan ja lempeän puolen tuo esiin tuomitsemattomuus, hän löytää kaikesta aina paljon positiivista, eikä tuomitse. Hän myös kuuntelee ja neuvoo ns. työajan ulkopuolella. Hänelle voi kertoa mieltä painavista tilanteista ja asioista. Hän ei ajattele, että olen pelkkä asiakas, vaan koen olevani paljon enemmän. Minä henkilökohtaisesti en vaihtaisi päivääkään hänen kanssaan vietetystä ajasta. Hänestä on kuitenkin tullut minulle tärkeä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti