maanantai 8. kesäkuuta 2020

MOTIVOI VAI EI ?!?!

Mikä on motivaatio tai mitä se tarkoittaa? Omassa elämässä motivaatio on usein ollut hukassa tai jopa eksynyt väärään osoitteeseen, mutta motivaattoreita on asunnossa kyllä tarkoitan siis omia poikia sekä puolisoani. Aina joka vuosi alkaa buumit kesäkuntoon vuonna se ja se, tai joku muu vastaava buumi. Joo, mulle tuli jonkin verran ylimääräsiä kiloja viime raskaudesta :) tuli syötyä ns. kahden edestä, varsinainen tabu sekin. Sun ei tarvi syödä kahden edestä jos syö terveellisesti ja useasti (5) päivässä, mikä siinä on ettei tuo tartu omaan pääkoppaan sitten millään. Tiedättekö sen ohjelman MyBigFatFabulousLife? Hänellä on sama sairaus kun minulla eli PCOS, oon alkanut seurata sitä sarjaa D-playssä ja oon koukussa. Aivan upea persoona, vaikka onkin isompikokoinen.
Mulla olis taas tavoitteena alkaa pitää parempaa huolta itsestäni, sen urakan aloitinkin hampaista. Hammaslääkäri pelko on nimittäin sen verran korkea, että synnytänkin ennemmin kuin menen hammaslääkäriä tapaamaan. Onnekseni sain omalle kohdalle aivan ihanan naispuolisen hammaslääkärin joka otti pelkoni tosissaan, nyt voin sanoa että kokemukseni ovat parantuneet huomattavasti, vaikka olen edellenkin sinne mennessä pelokas. Niin vain epämukavistakin kokemuksista tulee positiivisia kokemuksia. Yksi asia kerrallaan, en halua alkaa ahnehtimaan sillä silloin kaikki kaatuu kuin korttitalo puhalluksesta. Senkin ymmärtäminen on kestänyt itsellä harvinaisen kauan, mitä enemmän itselleen kasaa paineita ja tekemistä sitä vähemmän saa tehtyä ja edes kiinnostaa tehdä. Jotenka yksi asia kerrallaan :) Mä mietin kauan mun motivaatio-ongelmia ja oon tullut siihen johtopäätökseen, että olen itse se motivaatio-ongelma. Minä itse estän itseäni tekemästä hyvää itselleni, ja miksi? Kertoisin sen jos tietäisin. Ehkä olen tottunut olemaan tällainen, musta, huomaamaton jne
ehkä on aika olla jotakin aivan päinvastaista?


1 kommentti: